Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2015

Ψηφίζουμε και βάζουμε ένα τέρμα στο ξεπούλημα της Χώρας!

ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

Υποψήφιος Βουλευτής Β' Αθηνών ΑΝΕΛ

Φίλες και Φίλοι,

Δεν είμαι άνθρωπος της πολιτικής. Δεν έχω μάθει να λέω
ψέματα. Δεν είμαι άνθρωπος που αρέσκεται στα μεγάλα λόγια και στις υποσχέσεις. Είμαι άνθρωπος των λόγων και των πράξεων. Στην επαγγελματική μου ζωή πορεύτηκα πάντα με τιμιότητα
και με μοναδικό γνώμονα το δημόσιο συμφέρον, την ειλικρίνεια και την συνέπεια.
Στους δύσκολους καιρούς, όμως, που βιώνει η χώρα μας, δεν ..
δύναμαι να μένω αμέτοχος.Δεν είναι δυνατόν η χώρα μας να καταστρέφεται, να πεθαίνουμε κυριολεκτικά κάθε μέρα, οι τράπεζες να μας παίρνουν τα σπίτια μας, η παιδεία να διαλύεται, να καταστρέφεται ο κοινωνικός ιστός και μεις να μένουμε θεατές σε ένα πολιτικό γίγνεσθαι αποστεωμένο από τις Ελληνικές Αξίες και την ανθρωπιά. Γι' αυτούς τους λόγους, αποφάσισα να συστρατευτώ με τις υγιείς δυνάμεις του τόπου και ως ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ να θέσω υποψηφιότητα σε αυτές τις εκλογές, θέλοντας να προσφέρω και εγώ στον δημόσιο βίο.
Στις 25 Ιανουαρίου ψηφίζουμε για μια Ελλάδα χωρίς Μνημόνια και δουλοπρεπείς πολιτικούς! Ψηφίζουμε και διώχνουμε τους τοκογλύφους! Ψηφίζουμε και βάζουμε ένα τέρμα στο ξεπούλημα της Χώρας! Ψηφίζουμε εθνικά! Ψηφίζουμε Ανεξάρτητους Έλληνες!

ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
Υποψήφιος Βουλευτής Β' Αθηνών ΑΝΕΛ

ΕΠΙΤΙΜΟΣ ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ  ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου