Παρασκευή 12 Ιουνίου 2015

ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ Ο K. ΣΤΕΡΙΩΤΗΣ από υπεύθυνος τύπου της ΔΕΗ


image

ANAΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ από το www.olympia.gr

Ραγδαίες εξελίξεις στη ΔΕΗ, ύστερα από την εντολή του Παναγιώτη Νικολούδη για έλεγχο στις διαφημιστικές δαπάνες της επιχείρησης. 

Ο διευθυντής Τύπου και ΜΜΕ της εταιρείας Κίμων Στεριώτης υπέβαλε την παραίτησή του, με σκοπό όπως ισχυρίζεται, να διευκολύνει την έρευνα.

Νωρίτερα ο υπουργός είχε δώσει εντολή για διενέργεια ελέγχου στο Σώμα Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος (ΣΔΟΕ) και στο Σώμα Επιθεωρητών – Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης (ΣΕΕΔΔ), πάνω στις διαφημιστικές δαπάνες της ΔΕΗ μέχρι το 2014.

Από το γραφείο του υπουργού Επικρατείας κάνουν λόγο για καταγγελίες για ορισμένα στελέχη που χορηγούσαν ..εκατομμύρια για διαφημιστικές καταχωρήσεις ακόμα και σε μη υπάρχοντα ΜΜΕ.

Ο κ. Στεριώτης στην επιστολή παραίτησής του αναφέρει:

Από τη στιγμή που πληροφορήθηκα τη διαταχθείσα έρευνα, θεωρώ αυτονόητη την παραίτησή μου από τη θέση του Διευθυντή Τύπου & ΜΜΕ της ΔΕΗ, θέση που Που εμπιστεύθηκαν τέσσερεις συνεχόμενες Διοικήσεις της Εταιρείας για περίπου εννέα χρόνια.
Με την παραίτησή μου θέλω να διευκολύνω πλήρως το έργο των αρμοδίων ελεγκτικών οργάνων της Πολιτείας και θα είμαι στην απόλυτη διάθεσή τους όλες τις ώρες του 24ώρου.
Θλίβομαι βαθύτατα που κορυφαίος Πολιτειακός Παράγων υιοθέτησε σε βάρος μου καταγγελίες ανθρώπου του επικοινωνιακού υποκόσμου, ο οποίος εδώ και πολλά χρόνια εκβιάζει εμένα και πολλούς άλλους επιχειρηματίες και στελέχη μεγάλων εταιρειών για να εξασφαλίζει διαφημίσεις, καταχωρίσεις διαγωνισμών κλπ. Τον συγκεκριμένο παράγοντα έχω καταγγείλει εγγράφως και δια της υπηρεσιακής οδού προς την Εταιρεία μου.
Προσφάτως ο ανωτέρω συνέχισε τους εκβιασμούς του σε βάρος μου ισχυριζόμενος ότι στηρίζω τους μνημονιακούς μηχανισμούς μέσα από τις διαφημιστικές δαπάνες της ΔΕΗ προς …τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης!!!!
Θλίβομαι εξίσου – αλλά δεν με εκπλήσσει – που τις αστήρικτες καταγγελίες του ανωτέρω κοινού συκοφάντη και εκβιαστή υιοθέτησε με ερώτηση του βουλευτής του πολιτικού περιθωρίου ζητώντας τη διενέργεια έρευνας στην περιουσιακή μου κατάσταση κλπ από τον αρμόδιο υπουργό. 

Δεν με εκπλήσσει, γιατί ο ίδιος την μια είναι κατά της κατασκευής της Πτολεμαϊδας V και την άλλη συναινεί, «διχασμός» που πιθανόν να οφείλεται είτε στο ότι δηλώνει μέτοχος σε ΑΠΕ είτε ασκεί ΚΑΙ την ιδιότητα του παρουσιαστή τηλεοπτικής εκπομπής…
Φοβάμαι ότι πίσω από όλα αυτά δεν βρίσκεται το άτομό μου – αυτό είναι το ελάχιστο – αλλά η αρχή μιας προσπάθειας απόλυτου ελέγχου των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης…

Αρχειοθήκη ιστολογίου