Σάββατο 30 Ιουλίου 2016

Διαψεύδει η ΔΕΗ ότι πήρε πίσω πελάτη με φέσι από εναλλακτικό πάροχο


Η ΔΕΗ με σημερινή της ανακοίνωση διαψεύδει με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο δημοσίευμα που αναφέρει ότι η Εταιρεία «πήρε πίσω πελάτη με φέσι σε ιδιώτη προμηθευτή». "Το δημοσίευμα είναι ανυπόστατο, συκοφαντικό και δυσφημιστικό για την ΔΕΗ", τονίζει σχετικά η Επιχείρηση.
Η ανακοίνωση συνεχίζει ως εξής:
Η ΔΕΗ έχει πρωτοστατήσει στη μάχη για την καθιέρωση ξεκάθαρων κανόνων ώστε η απελευθέρωση της αγοράς ενέργειας να γίνει συντεταγμένα και να σταματήσουν φαινόμενα αθέμιτου ανταγωνισμού, όπως συχνά συνέβη σε βάρος
της Επιχείρησης από τρίτους.
Επισημαίνεται ότι η Διοίκηση της ΔΕΗ έχει δώσει αυστηρές οδηγίες προς το προσωπικό σχετικά με αιτήσεις αλλαγής προμηθευτή. Στη σχετική εγκύκλιο του Γενικού Διευθυντή Εμπορίας, μεταξύ άλλων επισημαίνονται τα εξής:
«Παρακαλώ για την πιστή εφαρμογή των προβλεπομένων (…) ήτοι, στα αιτήματα νέας εκπροσώπησης από πελάτη άλλου Προμηθευτή, μεταξύ των λοιπών δικαιολογητικών, να ζητείται υποχρεωτικά η προσκόμιση: -του τελευταίου εκδοθέντα λογαριασμού μαζί με το σχετικό αποδεικτικό εξόφλησής του ή εναλλακτικά -εγγράφου του Προμηθευτή του, από το οποίο να προκύπτει ότι έχει συναφθεί ρύθμιση εξόφλησης της οφειλής και αυτή τηρείται. Στην περίπτωση που από τα προσκομιζόμενα δικαιολογητικά προκύπτει ότι ο πελάτης εμπίπτει στις περιοριστικές διατάξεις των προβλεπομένων στο άρθρο 42 του Κώδικα Προμήθειας (έχει ληξιπρόθεσμες οφειλές στον Προμηθευτή του ή έχει συνάψει ρύθμιση εξόφλησης η οποία δεν τηρείται), τότε θα ενημερώνεται ο πελάτης ότι κατά τα προβλεπόμενα στον Κώδικα Προμήθειας, δεν δύναται να ασκήσει το δικαίωμά του για αλλαγή Προμηθευτή, εάν δεν τακτοποιήσει πρώτα τις οφειλές του προς τον Προμηθευτή του».

Αρχειοθήκη ιστολογίου