Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2017

Μπλάνας (ΑΔΜΗΕ): Είμαι νόμιμος, δεν παραιτούμαι, όλοι ήξεραν




Μπλάνας (ΑΔΜΗΕ): Είμαι νόμιμος, δεν παραιτούμαι, όλοι ήξεραν


Επιβεβαιώνει τις πληροφορίες για άρνηση παραίτησης από την θέση του διευθύνοντος Σύμβουλου του ΑΔΜΗΕ, ο Ιωάννης Μπλάνας, ο οποίος σε ανακοίνωσή του ξεκαθαρίζει ότι δεν θα τον αναγκάσουν σε παραίτηση, ενώ επισημαίνει την νομιμότητα των χρυσών αποδοχών. Αποκαλύπτει δε ότι τόσο το δημόσιο όσο και το εποπτικό συμβούλιο ενέκριναν την αναπροσαρμογή των αμοιβών.

Δίχως να κάνει καμία αναφορά στο ηθικό ζήτημα, ο κ. Μπλάνας ισχυρίζεται οτι δέχεται επίθεση από τα μέσα διότι, εν ολίγοις, ότι είναι θύμα πολιτικής αντιπαράθεσης. «Τα δημοσιεύματα που ακολούθησαν και τα φίλια πυρά δεν με σκιάζουν και δεν θα με οδηγήσουν σε άτακτη και αδικαιολόγητη υπαναχώρησή

μου από τα καθήκοντα που μου ανατέθηκαν», τονίζει στην ανακοίνωση του.

Ήξερε το υπουργείο

Εκθέτει δε το υπουργείο και τη ΔΕΗ, λέγοντας οτι γνώριζε για την αύξηση των αμοιβών.

«Λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι ο επίμαχος όρος, καθώς και η σχετική νομοθεσία ήταν γνωστά στο Εποπτικό Συμβούλιο και στον Μέτοχο της Εταιρείας, επισημαίνω ότι ουδέποτε μου ζητήθηκε η οποιαδήποτε τροποποίηση της σύμβασής μου και ουδέποτε αρνήθηκα τέτοια πρόταση. Μάλιστα, το σχέδιο της σύμβασής μου, με τον επίμαχο όρο, καταρτίστηκε από την ΑΔΜΗΕ Α.Ε. και προτάθηκε σε εμένα προς αποδοχή. Δηλαδή, ο εν λόγω όρος τέθηκε από το Εποπτικό Συμβούλιο και όχι από εμένα. Συνεπώς, ευλόγως θεωρούσα και θεωρώ ότι ο όρος αυτός ήδη από τη σύναψη της σύμβασης ήταν και εξακολουθεί μέχρι σήμερα να είναι όρος επιθυμητός και αποδεκτός από το Εποπτικό Συμβούλιο και τον Μέτοχο της Εταιρείας.

Σημειώνω στο σημείο αυτό, ότι εφαρμογή της ανωτέρω νομοθετικής διάταξης ισχύει και τυγχάνει εφαρμογής για την ΑΔΜΗΕ Α.Ε. ως εταιρεία υπαγόμενη στο Κεφάλαιο Β’ του Ν. 3429/2005 τόσο για τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, όσο και για τα μέλη του Εποπτικού Συμβουλίου. Το ίδιο το Εποπτικό Συμβούλιο δεν μπορεί να δηλώνει άγνοια της σύμβασης και του νομοθετικού καθεστώτος αφού έχει ήδη κάνει χρήση της ίδιας νομοθετικής διάταξης για λήψη αμοιβών και αποζημιώσεων», αναφέρει χαρακτηριστικά.

Δείτε εδώ ολόκληρο το Δελτίο Τύπου
 
 http://www.protothema.gr/greece/article/653207/blanas-admie-eimai-nomimos-den-paraitoumai-oloi-ixeran/

Αρχειοθήκη ιστολογίου